muhasabah

Tuesday 6 March 2012

Perempuan garang

assalammualaikum....
firstly aku nak tnya korang...
ape pandangan korang terhadap prempuan yang garang...??
orang kate aq ni garang (garang kew) bgi aku x kot...

ok fine!!! aq mngaku memang aku da TERgarang skit ngan bdk lki...
tp xbereti aku anti de0rang....

so xpayah la sesetengah manusia mnayakan soalan ny "la kau perempuan kew" walaupn skadar gurauan.. tersentap gak la....
ape ko ingt prempuan yg blajr tkwndo.. perempuan yg garang .. and so on... tu bkan perempuan...
hey de0rang tu masih still gn fitrah diri mereka lg la....
mereka blajr sni mempertahankan diri... jd garang dll tu sebab nk protect dri de0rang jew....
korang tg0k la skunk mcm2 kes jnayah trjadi.. klu de0rang jnis mengikut jew smpai xtau nk melawan langsung pew akn trjadi....
hey lebih bek jd garang n xdew lki mne bni dkat la wk2 blajr ni.... drpd dri brada dlm keadaan bahaya... bgos pew xdew lki bni dkat coz terhindar la dri dsa menghampiri zina.. bkankah berkaple 2 slah 1 pkara yg menghampiri zina... (cittt terlari tpik plak..)
klu da yg gna alsan tkot jd anak dra tua.... hey dew klu dah sampai jodoh 2 kawin gak.... buat pew brkple bgai nk rak tp break gak... pew cerr... kalau dh bkn jdoh xkmnewnyerr...

hehehe.... berbalik pd cite aq... (jauh bebenow aden mlalutnyerr... huhuuhu)

memang aku akui sebagai seorang perempuan kite kena la bersikap lmah lmbt dll....
tp dengan keadaan situasi sekarang korang rse sesuai x???
aq rse x coz situasi skarang xsma dgn dlu.....

tp aq msih still dgn sfat lmah lmbt dll tp kat rmah n dgn kawan prempuan jew la....
kat luar juz say sory.... hahahha....

ok lastly aku nak cakap aku pon xtau apew yg aku 2lis aku juz taip apew yang aku fikirkan...

2 comments: