muhasabah

Friday 3 February 2012

KEMALANGN..........

Assalammualaikum........
aku nak cite skit psal aku terjtuh dari m0to.....
kjadian ny brlaku kelmarin waktu aku balik dari sekolah....
waktu aku balik dari sekolah kelmarin cuaca baik pnya tiba-tiba hjan lbat yang amat  trun wktu aku onthewy nk blek  nk berhenti takda tempat nk berteduh so aku pown pcut la m0to aku 2 tp xda la lju sgt 80 km/jm lbih skit jew huhuhu.... waktu aku nak belok masuk lorong kampung aku 2 aq pown terus la belok masuk tiba2 mot0 aq tergelincir aku pown apew lagi terus tersadai at tengah jalan 2 mak oiiii sakit kot dah la kpala aq terhantuk atas jalan 2... nsib aku pkai helmt klu x arwah dah pew.... hehehe(over la plak) tp smpai skrg msih skit lg.... adoiyyy keadaan aq waktu alhamdulillah xda la cedera trok sangat cma luka at siku dngan calar at tngan gn kki jew... tpi bo;ey than pedih la jgak huhuhu....
mto aq??? hehehe.. side mirror pecah, lmpu dpan hmpir pcah, mto mmg calar la.... dah la 2 mto baru.... sayang kot... huhuhu... (nsib mak aq sponsr dwet nk rpair mto klu x lngk0p dwet aq..huhu)
nsib bek la da pkcik yang dok makan at kedai dekat dengn smpang jalan 2 mai tolong... thanks pkcik huhuhu....
klu korang at tmpak aq agk2 korang bgtau x at mak bpak???
huhuhu
msti la aq bg tau glew nk smbnyi dh la smua yg dok at kdai 2 knal mk bpak aq maunyer de0rng dgr dr mlut org len mau xbrapi.... huhuhu.....
reksi mak gn ayh aq??
first 2 ayh aq bsing la jgak tp nsib mak aq tlg rdakn huhuhuhu... thanks mak..... i luv u... huhuhu
tp yg lbih2 bleter at aku ofcose la MY LOVELY BROTHER (abg kndg aq la bkn pkwe tau)  huhuhuhu trok dr mk ayah aq kot dy bsing.... siap dy ungkit kjadian aq jtuh longkang 3tahun lpas lg 2.. adoyyyy
dah aq mmg bersalah so aq pown diam la... huhuhuhu

dah la sehari sblom 2 aq jtuh tangga pnyebabnye licin.... nsib xtersmbam mka at lntai coz aq smpat than tgan at dinding tp lka la jgak tgan aq huhuhu.... kaki aq ofcse lbam huhuhu... skit kot
hari ni..... bgun2 pg tros skit stu badan nk gerak ya-allah seksa gle... nak x nak trpksa p sekolah gk la... coz xmau kantoi gn mk aq kte aq skit... klu mak aku tau mesti dia start dgn syarahan dy huhuhu...lgi satu sbbnye coz rini da kimia dh la aq trlebih expert sbjk kmia ni.. huhuhu... klu skip 1 klas jew msti problem.. so dgn skit2 bdan aq pown p la sek dh la klaz q tngkt 4 mak oiiiii seksa gla kot..... huhuhu...
wak2 ptg 2 lps abs klaz tmbhn admte aq pown blek... huhuhu 1 lg nsib mlg aq nk tau???
aq nyaris2 tergelincir at toilet nseb bek sempat tahan tangan at pintu adoiyy skit....

HUH....... 3 HARI BERTURUT2 NASIB MALANG....
semuanya disebabkan tergelincir.....
nampak sangat aq cuai kn????
huhuhu....

hehehhe... tp skunk aq dh insaf dh xbawak dh mt0 lju2 fobia kot..... 60km/jam jew.... slow kan??? mcm siput..... adw aq kisah jnji selamat...

kla aq nk p tution fizik lu k bye assalammualaikum...

No comments:

Post a Comment